Prevádzkovateľom programu UGO Balanc je spoločnosť UGO trade s.r.o., IČO: 277 72 659, so sídlom Za Drahou 165/1, Pod Bezručovým vrchem, 794 01 Krnov, Česká republika, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave, sp. zn.: C 41479, (ďalej ako „spoločnosť UGO“).

 

Účelom programu UGO Balanc (ďalej len „UGO Balanc“) nie je liečiť či uzdravovať.

 

Žiadne materiály, metódy či myšlienky poskytnuté v rámci programu UGO Balanc nie sú určené na liečbu akéhokoľvek ochorenia alebo zdravotného problému. Cieľom nie je diagnostikovať ochorenie ani stanoviť liečbu. Upozorňujeme, že sa môžu vyskytnúť nežiaduce účinky, ako je nevoľnosť, únava, pocit zimy, nesústredenosť, takisto hnačky, či vracanie. Ak sa u vás vyskytne ktorýkoľvek z uvedených nežiaducich účinkov v závažnej miere alebo po dlhší čas pretrváva, bezodkladne vyhľadajte lekársku pomoc. Rovnako postupujte aj v prípade výskytu iného ako vyššie uvedeného nežiaduceho účinku. Dôrazne odporúčame, aby ste pred zahájením akejkoľvek činnosti súvisiacej so zdravím, jedálničkom alebo cvičením požiadali o súhlas a o radu svojho ošetrujúceho lekára, prípadne iného poskytovateľa zdravotníckych služieb.

 

UGO Balanc v žiadnom prípade nenahrádza lekársku starostlivosť!

 

Ak užívate lieky alebo trpíte vážnym ochorením či máte špecifické nároky na výživu, poraďte sa s vaším ošetrujúcim lekárom, či je pre vás účasť v programe UGO Balanc vhodná. UGO Balanc nie je vhodný pre tehotné alebo dojčiace ženy. Účasť osôb mladších ako 18 rokov v programe UGO Balanc je zakázaná. Upozorňujeme, že UGO Balanc nie je vhodný ako dlhodobá redukčná diéta. Ak potrebujete redukovať svoju hmotnosť, je dôležitá celková zmena životného štýlu.

 

UGO Balanc – OBCHODNÉ PODMIENKY

Tieto Obchodné podmienky (ďalej len „Obchodné podmienky“) vydáva spoločnosť UGO trade s.r.o., IČO: 277 72 659, so sídlom Za Drahou 165/1, Pod Bezručovým vrchem, 794 01 Krnov, Česká republika, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave, sp. zn.: C 41479, (ďalej len „spoločnosť UGO“).

 

1. ÚVODNÉ USTANOVENIA

1.1. Tieto Obchodné podmienky upravujú v súlade s ustanovením § 273 odst. 1 zákona č. 513/1991 Zb., Obchodný zákonník vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe zmluvy o poskytnutí tovaru a služieb (ďalej len „Zmluva“) uzatvorenej medzi spoločnosťou UGO ako poskytovateľom a fyzickou osobou staršou ako 18 rokov (ďalej len „zákazník“) prostredníctvom internetového obchodu spoločnosti UGO. Internetový obchod je spoločnosťou UGO prevádzkovaný na internetovej stránke www.ugobalanc.sk (ďalej len „Webová stránka“), a to prostredníctvom rozhrania Webovej stránky (ďalej len „webové rozhranie obchodu“).

1.2. Tieto Obchodné podmienky sa nevzťahujú na prípady, kedy osoba, ktorá má v úmysle kúpiť tovar a služby od spoločnosti UGO, je právnickou osobou či osobou, ktorá koná pri objednávaní tovaru a služieb v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania.

1.3. Ustanovenia Obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Odlišné ustanovenia v Zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto Obchodných podmienok.

1.4. Spoločnosť UGO na Webových stránkach ponúka účasť v programe „UGO Balanc“. Program „UGO Balanc“ je programom, ktorého podstatou je konzumácia štiav z ovocia, zeleniny a proteínu vyrábaných v predajniach UGO a distribuovaných spoločnosťou UGO v rámci 1 dňa v množstve 4 x 0,5l. 

1.5. Tovarom sa pre účely týchto Obchodných podmienok rozumie tzv. „UGO Balanc balenie“, ktoré sa skladá zo štiav z ovocia, zeleniny a proteínu vo fľaštičkách s veľkosťou 500 ml zaradených do programu UGO Balanc v celkovom objeme 2l s tým, že dávka na jednotlivý deň UGO Balanc v celkovom objeme 2l je v rámci UGO Balanc balenia zabalená v papierovej škatuli (ďalej len „UGO Balanc balenie“). Počas UGO Balanc programu je zákazník oprávnený zasielať svoje otázky k programu UGO Balanc na e-mailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..

2. UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY

2.1. Všetka prezentácia UGO Balanc balenia umiestnená vo webovom rozhraní obchodu je informatívneho charakteru a spoločnosť UGO nie je povinná Zmluvu uzatvoriť. § 273 odst. 1 zákona č. 513/1991 Zb., Obchodný zákonník  sa nepoužije.

2.2. Webové rozhranie obchodu obsahuje informácie o UGO Balanc balení, a to vrátane uvedenia ceny UGO Balanc balenia. Zákazníci, ktorí sú členmi Klubu UGOFANDA, môžu mať možnosť kúpiť UGO Balanc balenie za zvýhodnenú cenu, ak pri platbe uplatnia príslušný zľavový kód alebo sa prihlásia do svojho účtu. Ceny UGO Balanc balenia sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov s výnimkou nákladov na dopravu. Vo vybraných lokalitách má zákazník možnosť voľby doručenia UGO Balanc balenia na ním uvedenú doručovaciu adresu (tzv. „home delivery“). Ak si zákazník vyberie túto možnosť, budú k cene UGO Balanc balenia účtované náklady na dopravu uvedené vo webovom rozhraní obchodu. Poskytnuté ceny pri objednávke sú ceny konečné. Nevzťahujú sa na ne ďalšie zľavy ani ďalšie akcie, platné pre prevádzky spoločnosti UGO. Cena UGO Balanc balenia zostáva v platnosti po dobu, kedy je zobrazovaná vo webovom rozhraní obchodu. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť spoločnosti UGO uzatvoriť Zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok.

2.3. Pre objednanie UGO Balanc balenia prostredníctvom webového rozhrania obchodu je nevyhnutná registrácia zákazníka na Webovej stránke. Zákazník po vyplnení požadovaných osobných údajov a označení kolónky, že sa zoznámil s dokumentom „Poučenie“, Podmienkami spracovania osobných údajov a takisto s týmito Obchodnými podmienkami, s ktorými vyjadruje súhlas, je presmerovaný priamo do webového rozhrania obchodu, kde si môže UGO Balanc balenie objednať od spoločnosti UGO. Pri registrácii je zákazník povinný uvádzať pravdivo a správne všetky údaje.

2.4. Kúpa UGO Balanc balenia prostredníctvom webového rozhrania obchodu bez registrácie zákazníka nie je možná.

2.5. UGO Balanc balenie si je možné objednať výhradne prostredníctvom Webovej stránky. V rámci objednávky zákazník vyberie jeden z variantov dodania UGO Balanc balenia, a to (i) prevzatie UGO Balanc balenia v jednej z prevádzok spoločnosti UGO zo zoznamu na vyzdvihnutie UGO Balanc balenia, alebo (ii) „home delivery“ na zákazníkom určenú doručovaciu adresu, a ďalej dátum vyzdvihnutia alebo dodania UGO Balanc programu z ponúkaných variantov a spôsob platby ceny UGO Balanc balenia. UGO Balanc balenie (dávka na celé obdobie trvania UGO Balanc programu, tj. 4 fľaštičky v celkovom objeme 2l) bude pripravené vo vybranej prevádzke na vyzdvihnutie v rámci otváracej doby vybranej prevádzky zákazníkom v deň určenom v objednávke UGO Balanc balenia podľa voľby v objednávke. Pri voľbe „home delivery“ bude UGO Balanc balenie (dávka na celé obdobie trvania UGO Balanc programu tj. 4 fľaštičky v celkovom objeme 2l) doručené zákazníkovi vo vybraný deň zahájenia UGO Balanc programu. Ak nebude zákazník v deň doručenia zastihnutý, bude UGO Balanc balenie prevezené do jednej z vybraných prevádzok na vyzdvihnutie UGO Balanc balenia, kde si ho môže zákazník v otváracej dobe tejto prevádzky dodatočne vyzdvihnúť.

2.6. Pred odoslaním objednávky je zákazníkovi umožnené skontrolovať a meniť údaje vyplnené zákazníkom v rámci objednávky.

2.7. Doručenie objednávky spoločnosť UGO potvrdí zákazníkovi správou doručenou na e-mailovú adresu zákazníka ním poskytnutú v rámci registrácie. Ak si vybral zákazník variant „home delivery“, bude k e-mailu súčasne pripojená aj faktúra – daňový doklad. Ak si vybral vyzdvihnutie v prevádzke, bude mu faktúra odovzdaná spolu s UGO Balanc balením.

2.8. Zmluva je uzatvorená až plnou úhradou ceny UGO Balanc balenia zákazníkom.

2.9. Zákazník môže zmeniť termín UGO Balanc programu určený v objednávke najneskôr do 17 hod. v deň predchádzajúci vyzdvihnutiu UGO Balanc programu uvedený na Webovej stránke.

2.10. Zákazník súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní Zmluvy prostredníctvom Webovej stránky. Náklady vzniknuté  zákazníkovi pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením Zmluvy (náklady na internetové pripojenie) si hradí zákazník sám, pričom tieto náklady sa nelíšia od základnej sazby.

3. CENA UGO Balanc balenia A PLATOBNÉ PODMIENKY

3.1. Cenu UGO Balanc balenia a ak si zákazník vyberie variant „home delivery“ tiež náklady na dopravu, je zákazník povinný uhradiť spoločnosti UGO bezhotovostne on-line platobnou kartou prostredníctvom overeného systému GoPay alebo bankovým prevodom prostredníctvom systému GoPay na účet spoločnosti UGO. Pre platbu on-line platobnou kartou sú akceptované výhradne karty mastercard, mastercard electronic, visa, visa electron, maestro, diners club international. Pri platbe kartou bude zákazník v objednávke presmerovaný na platobnú bránu a postupuje podľa zobrazených inštrukcií. Pre platbu kartou platia podmienky pre daný prípad stanovený príslušnou bankou zákazníka. Zákazník obdrží od spoločnosti UGO e-mailovú správu potvrdzujúcu uhradenie ceny UGO Balanc balenia.

3.2. Spoločnosť nepožaduje od zákazníka zálohu či inú obdobnú platbu.

4. DODACIE PODMIENKY

4.1. UGO Balanc balenie je možné si vyzdvihnúť v niektorej z vybraných prevádzok spoločnosti UGO podľa výberu zákazníka vykonanom v rámci registračného formulára, vo vybraných lokalitách môže zákazník využiť variant „home delivery“ doručením na v registračnom formulári uvedenú doručovaciu adresu zákazníka.

4.2. Pri odovzdaní UGO Balanc balenia podľa odst. 4.1. vyššie je zákazník povinný predložiť potvrdenie o platbe a uviesť svoje meno a priezvisko uvedené v rámci registrácie.

4.3. Spoločnosť UGO upozorňuje, že šťavy, ktoré sú súčasťou UGO Balanc balenia, musia byť vždy skladované v súlade s pokynmi na etikete!

5. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Zákazník berie na vedomie, že hlavnou súčasťou UGO Balanc balenia je tovar (šťavy), ktoré sú čerstvo pripravené v predajni a je nutné ich spotrebovať do 24 hodín od výroby. V súlade s ustanovením § 7 písm. e) Zákon o ochrane spotrebiteľa preto nie je zákazník oprávnený od Zmluvy odstúpiť. Právo odstúpiť od zmluvy pre závadu na tovare tým nie je dotknutá (viď čl. 8 týchto Obchodných podmienok).

 

6. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Spracovanie osobných údajov zákazníka spoločnosťou UGO prebieha v súlade s právnymi predpismi, hlavne zákonom č. 110/2019 Sb., o spracovaní osobných údajov a s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 zo dňa 27. 4. 2016 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES. O podmienkach spracovania osobných údajov je zákazník informovaný oddelene, súčasne je upozornený na jeho práva.

 

7. SPOTREBITEĽSKÝ SPOR

7.1. Spoločnosť UGO týmto informuje zákazníka, že má právo podať návrh na zahájenie mimosúdneho konania vo veci spotrebiteľského sporu vzniknutého z uzatvorenej Zmluvy, a to najneskôr do 1 roka odo dňa, kedy uplatnil svoje právo, ktoré je predmetom sporu, u spoločnosti UGO prvýkrát. Vecne príslušným subjektom pre mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo Zmluvy uzatvorenej medzi spoločnosťou UGO a zákazníkom je Slovenská obchodná inšpekcia.

7.2. Pravidlá stanovené Slovenskou obchodnou inšpekciou, ktoré upravujú postup pri mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov, rovnako ako formulár na podanie návrhu, sú zákazníkovi k dispozícii na internetových stránkach Slovenskej obchodnej inšpekcie na adrese: www.soi.sk.

8. PRÁVA Z VÁD

8.1. Práva a povinnosti zmluvných strán vo veci práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými predpismi (hlavne ustanovením § 624 a § 655 

 

8.2. Spoločnosť UGO zodpovedá zákazníkovi, že tovar pri prevzatí nemá vady. Spoločnosť UGO hlavne zodpovedá zákazníkovi, že v čase, kedy zákazník tovar prevzal:

a) má vec vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a ak chýba dohoda, také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy nimi zverejnenej.

b) sa vec hodí na účel, ktorý pre jej použitie predávajúci uvádza alebo na ktorý sa vec tohto druhu obvykle používa,

c) vec zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohodnutej vzorke alebo predlohe, ak bola kvalita alebo prevedenie určené podľa zmluvnej vzorky alebo predlohy,

d) je vec v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a

e) vec vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

Pri potravinách sa za vadný považuje aj tovar neoznačený dátumom minimálnej trvanlivosti a pri potravinách podliehajúcich rýchlej skaze tovaru, ktorý nie je označený dátumom spotreby.

8.3. Spoločnosť UGO nezodpovedá za vady tovaru vzniknuté z dôvodu nesprávneho skladovania alebo zaobchádzania s tovarom.

8.4. Práva z vadného plnenia uplatňuje zákazník u spoločnosti UGO („reklamácia“), a to v ktorejkoľvek prevádzke spoločnosti UGO (odporúčame v prevádzke vybranej v objednávke, príp. v prevádzke, kde bol tovar zakúpený), reklamácie v písomnej forme je možné zasielať na nižšie uvedenú adresu:

UGO trade s.r.o. Za Drahou 165/1, 794 01 Krnov – Pod Bezručovým vrchem, Česká republika

Elektronicky je možné reklamáciu zaslať na e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. 

Za moment uplatnenia reklamácie sa považuje moment, kedy spoločnosť UGO obdržala od zákazníka reklamovaný tovar.

8.5. Spoločnosť UGO je povinná zákazníkovi vydať písomné potvrdenie o tom, kedy zákazník právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie zákazník požaduje; spoločnosť UGO je ďalej povinná vydať potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

8.6. Reklamovaný tovar zákazník doručí osobne alebo zašle na miesto uplatnenia reklamácie (bežnou formou, nie dobierkou). Vzhľadom k tomu, že v rámci reklamačného konania je nutné overiť, či zákazník kúpil reklamovaný tovar skutočne od spoločnosti UGO, spoločnosť UGO odporúča, aby zákazník vhodným spôsobom túto skutočnosť dokladoval, a to napr. predložením kópie daňového dokladu. Ak je reklamácia uznaná ako oprávnená, bude po jej vybavení zákazník vyzvaný k odberu tovaru.

8.7. Spoločnosť UGO alebo ňou poverený zamestnanec rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas primeraný podľa druhu výrobku či služby potrebný na odborné posúdenie vady. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, ak sa spoločnosť UGO nedohodne so zákazníkom inak. Bližšie a ďalšie informácie o stave reklamácie získa zákazník e-mailom: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. .

8.8 ZMENA TERMÍNU VYZDVIHNUTIA OBJEDNÁVOK UGO BALANC PROGRAMU JE MOŽNÁ IBA V ČASE, KEDY SÚ SPUSTENÉ OBJEDNÁVKY – najneskôr o 17:00 v deň predchádzajúci termínu vyzdvihnutia. KEĎ SÚ OBJEDNÁVKY UZAVRETÉ, NIE JE MOŽNÉ MENIŤ TERMÍNY ALEBO MIESTO VYZDVIHNUTIA,  ANI OBJEDNÁVKY STORNOVAŤ.

9. ĎALŠIE PRÁVA A POVINNOSTI 

9.1. Zákazník nadobúda vlastnícke právo k UGO Balanc baleniu zaplatením celej ceny UGO Balanc programu.

9.2. Spoločnosť UGO je oprávnená na predaj tovaru a poskytovanie služieb na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úřad pro ochranu osobních údajů. Státní zemědělská a potravinářská inspekce vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Sb., o ochrane spotrebiteľa.

9.3. Zákazník týmto preberá na seba nebezpečenstvo zmeny okolností v zmysle ustanovenia § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9.4. Spoločnosť UGO nie je vo vzťahu k zákazníkovi viazaná žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovenia § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

10. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

10.1. Zmluva vrátane Obchodných podmienok je uložená spoločnosťou UGO v elektronickej podobe a nie je prístupná. Zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.

10.2. Kontaktné údaje spoločnosti UGO: adresa pre doručovanie: Za Drahou 165/1, Pod Bezručovým vrchem, 794 01 Krnov, Česká republika, adresa elektronickej pošty: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., telefón: +420 736 513 123.

10.3. Znenie Obchodných podmienok môže spoločnosť UGO meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia Obchodných podmienok. Všetky zmeny či doplnenia budú oznámené na Webovej stránke.

10.4. Vzhľadom k tomu, že súčasťou UGO Balanc balenia sú šťavy (potraviny) s krátkou dobou spotreby, v prípade, že zákazník neprevezme UGO Balanc balenie vo vybranej prevádzke do 24 hodín od zvoleného dátumu zahájenia UGO Balanc programu, zmluva sa ruší a zákazník zodpovedá spoločnosti UGO za vzniknutú škodu, ktorá zodpovedá uhradenej cene UGO Balanc balenia (tj. predplatená suma prepadá). Obdobné platí v prípade „home delivery“, ak si zákazník neprevezme UGO Balanc balenie v deň doručenia a ani dodatočne do 24 hodín od zvoleného dátumu zahájenia UGO Balanc programu v prevádzke na vyzdvihnutie UGO Balanc balenia, kde bolo UGO Balanc balenie prevezené po neúspešnom doručení na doručovaciu adresu zákazníka. 

10.5. Za nákup produktu UGO Balanc programu neprislúcha nárok na načítanie UGO Fanda bodov do vernostného programu Klubu UGOFANDA. Tento produkt je z vernostného klubu vylúčený.

10.6. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 1. 6. 2024.

 

UGO trade s.r.o.